ZASADY KLUBU POJEDYNKÓW
1.Do pojedynku staje dwóch zawodnik. 2.Udział w Klubie Pojedynków mogą brać uczniowie i nauczyciele Hogwart'u. 3.Zawodnicy używają zaklęć dostępnych w spisie zaklęc. 4.Jeden pojedynek trwa do trzech zwycięstw danego zawodnika. 5.Sędzia rozstrzyga kwestie sporne, tym samym ma zawsze racje. 6.Sędzia przyznaje zawodnikom punkty w skali 0-30 za efektywność ich walk. 7.Pojedynek rozpoczyna się w momencie, gdy obie strony wyrażą swoją gotowość. Sędzia odlicza [xxxxx] ''START!''. 8.Zaklęcia należy pisać z dużych liter.[xxxxx]. 9.Zawodnicy winni się bronić zaklęciami Protego (ewentualnie Mythal) lub po prostu unikać zaklęcia (pisząc unik). 10.Zaleca się pojedynkować przy użyciu komunikatora IceQ.
|