Dan Kuso - 2011-05-21 16:46:56


Regulamin pisania newsów

$1.STYL NEWSÓW

1. Nie można używać obrazków jako treści newsa(cała wiadomość itp.).

2.Można, a wręcz nakazane jest używanie obrazków newsów.

2.Można, a wręcz nakazane jest używanie wyróżniających napisów(Pogrubienie, Kursywa, Podkreślenie, Przekreślenia itd.)


$2.TREŚĆ NEWSA

1. W newsie zawarte powinny być wszelkie informacje z dokładnym zaznaczeniem: do kogo news jest skierowany, w jakim celu!

2. Przy pisaniu newsa należy zachować wszelkie zasady interpunkcji, ortografii i wszech pojętej poprawności językowej.

3. W newsie powinna zostać zawarta estetyka. Nie piszemy nic jednym ciągiem. Korzystamy ze spacji i entera.

4. Pod newsem obowiązuje podpis (status w szkole: inkw.; prof.; dyr.; red.) oraz imię i nazwisko.

$3.WYKROCZENIA

1. Wykroczeń poza wyżej określone standardy mogą dokonać Dyrekcja( i inni uprawnieni)

2. W przypadku nie stosowania się do powyższych norm wyciągane będą odpowiednie konsekwencje, a newsy będą usuwane lub edytowane przez Dyrekcję szkoły.

GotLink.pl